napisz do nas: info@butoholiczka.pl

 
 
Waluty
Wersje językowe
REKLAMACJA

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Przed zgłoszeniem reklamacji oceń stan produktu i upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji.
Chcielibyśmy uwzględnić wszystkie reklamacje, jednak w niektórych przypadkach nie możemy tego zrobić. Musimy mieć realne przesłanki świadczące o nieprawidłowościach wynikających z winy producenta.

1. Powiadom nas

Powiadom nas o reklamacji wysyłając wiadomość na adres e-mail: sklep@fancy.pl

Pobierz TUTAJ formularz reklamacji (możesz napisać go odręcznie).

Do produktów, które chcesz reklamować dołącz wypełniony formularz oraz dowód zakupu.

Zwracany produkt zapakuj tak aby paczka nie uległa uszkodzeniu.

2. Wyślij paczkę ze zwrotem

Wyślij paczkę, z reklamowanymi butami, na adres:
REKLAMACJA FANCY
Łąkowa 7F lok 5
90-562 Łódź
tel. 733 732 629

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą "e-przesyłka" lub paczkomatami, a bezpośredni koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.

Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość email z powiadomieniem.

3. Poczekaj na odpowiedź

Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni, od przyjęcia reklamacji.

Gdy buty zostaną naprawione bądź wymienione na nowe, odeślemy je na adres podany w formularzu reklamacyjnym

Ewentualny zwrot środków zostanie wysłany na numer konta bankowego podany w formularzu, a w przypadku płatności BlueMedia oraz PayPal przy użyciu tej samej formy płatności.

Reklamowany towar należy wysłać na adres:

REKLAMACJA FANCY, ul.Łąkowa 7F lok 5, 90-562 Łódź

W związku z wadą możesz żądać:

      • wymiany rzeczy na wolną od wad,
      • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

      • obniżeniu ceny,
      • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl